tirsdag 25. oktober 2011

Markus 6 år

Happy Birthday to you!
I dag har vi feiret Markus sin 3.bursdag i Nepal, og den gode gutten vår har blitt 6 år!
Barneselskap er alltid stas, og det er veldig kjekt å kunne feire utendørs uten værforbehold!

Noen glimt fra barnebursdagen:

Serien "Fride på skipet" som har gått på NRK er Maries favorittprogram på DVD. I Fride sitt bursdagsselskap lekte de dorull leken. Denne leken ville også Markus ha i sitt selskap. Det var stor stas å bli pakket inn som en egyptisk mumie. Enda større stas var det etterpå å kaste dorull-papirbitene i luften slik at de liknet store flak av snø...

Hvor er Markus??

Nabojenta Diya er i ferd med å få tak i marsmallowsen og kjeksen som henger på snoren uten å bruke hendene.

Markus i aksjon med å få ned blikkboksene med en engasjert pappa i bakgrunnen!

Til slutt en av Markus sine herlige hverdagsrefleksjoner:
"Pappa, da du var liten, var du som meg da?
Og når jeg blir pappa, blir jeg som deg da?"

GRATULERER MED DAGEN, MARKUS!

1 kommentar:

  1. Fine bilder!!
    Ønsker dere alle Guds rike velsignelse,å hilser dere alle med:
    Jesaja 12 vers
    2 Se, Gud er min frelse,
    jeg er trygg og frykter ikke.
    For HERREN er min styrke og min sang,
    og han er blitt min frelse.

    3 Med glede skal dere øse vann
    av frelsens kilder.

    Hilsen Jan Samuel fra Vestlandet

    SvarSlett